En fin vän finns inte mer

Så har man sagt adjö till en underbar person alldeles för tidigt. I fredags den 20/11 flög jag till Stockholm och var med på Marikas begravning. Allt var så fint men så otroligt sorgligt, men om jag dör så vill jag kopiera upplägget med mycket sång och att man kan vara kvar runt kistan och prata med släkt, kollegor och kompisar. Hade samlat ihop 4230kr som V84 kompisarna från Chalmers skänkte till Neuroförbundet och det kändes bra. Pysslade själv ihop ett hjärta mm som blomsteraffären pimpade med lite blommor och det blev en lite gåva tillbaka till Marika för alla de pyssliga gåvorna hon gett mig. Kram på dig min goa vän och fortsätt njut någon annanstans 💕



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0