Kommunikationen är fett bra

 
Visst får vi för mycket info från alla håll och kanter, men om man bortser från det man inte vill ha(typ alla skräpmail 😒) så är det så mycket positivt kring ju man kan kommunicera och hålla kontakt med varann. Det jag uppskattar allra mest är vår familjegrupp som vi har på Messenger, eller alla SMS med nära och kära. Jag vet vad som händer och hur mina godingar har det även om de inte bor/är hemma. Igår fixade ex.vis Arvid till en rejäl Julskinka och sedan lagade han köttfärssås och spagetti 🍝 Skräll😍 och Louise hade det också bra💕 En annan sak som är bra är att man kan ha kontakt med gamla vänner som ex.vis varit fallet med alla gamla chalmerskompisarna V84, så enkelt och lätt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0