Mitt liv

 
Så mycket roliga saker händer - men jag lever ändå i en dimma av oro och sorg. Min älskade Marika har tagit sitt sitta andetag- kanske var det skönt för henne att slippa ALS helvetet men hon var ju helt klar och när vi träffade henne i okt. så skämtade hon fortfarande på det sättet hon klarade av. Begravning på gång och jag skall se till så jag är där. Så fort syrran ringer så blir man extra orolig - och vi ringer ju ofta till varann😉 Man undrar direkt om det hänt något med mamma - hon blir verkligen markant sämre och mycket har hänt de senaste två månaderna. Goaste mamma💕 - kanske känns konstigt att läsa - men vi har haft så fina stunder och pratat om det vi vill prata om - vad som än händer blir det inget brutalt ouppklarat hejdå - vilket jag vet känns bra för alla. Vi har även fått ta bort en av våra älskade katter vilket fått oss alla att fälla många tårar - när vår älskade katt varit med oss i 15 år så blir det verkligen som en familjemedlem. Men han hade ont i sina leder och man kan inte behålla någon av egoistiska skäl och veterinären tyckte vi gjorde helt rätt. Mitt i detta gråa filter går livet vidare -
Hajk i Svartedalens naturvårdsområde goa vänner och familj
Refashion workshop på Textilmuseet i Borås
Höstlov med Louise på hemmaplan
Utflykt till Smögen med tjejerna och Johan
Mia Skäringer med Oskar och Agneta
Grillning på Halleberg med familjen Johansson
Mustning av både druvor och äpplen
Halloween 🎃
Ja vilken förmån man har att kunna göra så mycket roligt - både stort och smått och idag blir det ölvandring i Göteborg - en gåva från syrran och Tomas. Det är väl tur att man har det så bra på alla sätt när hjärtat har sorg - någon slags balans blir det nog....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0