SK Mat och människor

Denna restaurang ligger högt upp på Tripadviser och jag förstår verkligen varför. Så god mat gjorda på säsongens råvaror och med trevlig personal och härliga kockar. Vi hade dessutom väldigt kul och skrattade så ljuset slocknade två gånger. Vi (Jörgen, Tomas, Lena och jag) skrattade faktiskt 3 gånger så mycket än alla i lokalen tillsammans - vilket kanske säger något om både oss och de andra gästerna😆 Går gärna dit igen - hellre något som är riktigt bra någon gång då och då än halvbra lite oftare😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0