Veckorna går ovanligt fort

Så mycket på jobbet, så mycket man vill med sina nära och kära, så många pysselprojekt och så mycket annat som bör bli gjort. Sedan finns det saker utöver detta som man också skulle ha velat gjort. Mitt i allt detta så unnar även jag mig en stund framför TV:n eller träning som jag vet håller mig i balans när det är mycket. Denna veckan innehöll en resa ToR med Kielfärjan, vilket var både positivt och negativt - några extra sovtimmar och ett mycket bra EU-projekt möte, menen översvämmad mailbox😁 Skönt med fredag och helgen är full av aktiviteter som jag ser fram emot, men även helgen kommer vara över ovanligt fort😄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0