Inredning är inte min starka sida

Byter väldigt sällan gardiner och de flesta möbler vi har är Alliance (ett danskt märke) med riktigt rejäla furustommar 😆. Dessa köptes in i lagom takt när jag och Jörgen flyttat ihop allt eftersom vi fick råd och utrymme. Och jag och Jörgen trivs med dem, men våra hemmavarande barn har absolut inte dessa möbler i sina rum, och de hade gärna bytt ut dem i hela huset😉. Vi får en kommentar då och då och vardagsrummet har nu varit under luppen en längre tid. Och tillslut med specificerade möbler och inredningstips så erkände jag att det kanske inte var så snyggt med den egensnickrade TV- bänken jag gjort. Så jag beställde och Klara höngde med och hämtade och sedan bar vi in. Och när vi kom hem från kvällens träning hade Klara ställt iordning och fixat och det blev helt klart mycket bättre. Tur man har envisa barn👍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0