Strålande stjärnhimmeln - är det verkligen sant?

Cyklar till bussen och det känns som gårdagen var en mardröm. Mådde fysiskt dåligt och tänkte både på de anhöriga till de drabbade men även hur den unga pojk på något sätt blivit nazianhängare och sedan även gjort denna vidiga handling. Något har gått snett helt enkelt. När jag står och tänker på allt detta och betraktar stjärnhimmeln så ger mig himmeln ett stjärnfall 🌠 och jag tar verkligen chansen och önskar av hela mitt hjärta det som känns rätt för mänskligheten. Kan ju inte berätta vad för då händer det inte😉 Känns mäktigt iallafall att få se ett stjärnfall när man som mest behöver det. Kram på er och ta vara på varandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

DoReDone.blogg.se

Jag älskar att återanvända saker och är ofta kreativ i mitt skapande för såväl material, växter som för mat. Här delar jag med mig av min vardag och jag lägger in vad som helst - när som helst - och ser denna blogg som min egna dagbok :-)

RSS 2.0